nedelja, 8. november 2009

"Hello, I love you won't you tell me your name?"

"If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite." (William Blake)

Je Jim Morrison umrl zaradi previsokega odmerka mamil, srčnega napada ali pa se mogoče še vedno sprehaja po Parizu? Krožijo različne zgodbe in ne ve se točno kako je svojo zgodbo končal Mr. Mojo Risin.

"This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end." (The End)


Dejstvo je, da tudi po tolikih letih Jim Morrison in The Doors živijo še naprej. To so dokazali tudi privrženci skupine, ki so se v soboto, 7. novembra 2009, zbrali na ŠTUKu na koncertu skupine The Doors Experience.
Skupina The Doors Experience velja za enega najboljših evropskih Doors tribute bendov. Frontman skupine je osupljivo podoben Jimu Morrisonu, tako po zgledu, nastopu, obnašanju na odru in seveda po glasu. Občutek je res kot bi doma zavrtel staro LP ploščo, zaprl oči in se preslikal na koncert Doorsov.

"Let me sleep all night in your soul kitchen
Warm my mind near your gentle stove
Turn me out and I'll wander baby
Stumblin' in the neon groves." (Soul Kitchen)


Svojo rock'n'roll podobo pa za temnimi očali in instrumenti skrivajo tudi stari prekmurski muzikantje, ki v pesem Daj mi Micka pejneze nazaj prav elegantno primešajo zvok Doorsov s komadom Love Her Madly.



»Don't you love her madly,
don't you need her badly,
don't you love her ways?
Tell me what you say.«
(Love Her Madly)








Ni komentarjev:

Objavite komentar